FIREON™ Community [FOC] - Be friendly, light the fire!

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

NXS.RO

[GO] - Regulament admini

Status
Not open for further replies.

Vladimirescu

☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆
Staff member
Administrator
Joined
Nov 25, 2019
Messages
13
Reaction score
3
Points
3
PREDISPOZITII GENERALE

1. Dispozitiile generale privind drepturile, obligatiile si libertatile atat adminilor cat si a jucatorilor vor fi interpretate si aplicate in concordanta cu Regulamentul actual, avand ca deviz buna conducere, disciplinare si organizare atat a serverului cat si a sub-forumului intr-o maniera cat mai corecta si profesionala.

2. Regulamentul actual se proclama ca ideal comun spre care trebuie sa tinda toti adminii si jucatorii, ca prin invatatura si educatie sa dezvolte respectul pentru aceste drepturi sau libertati si sa asigure prin masuri progresive recunoasterea si aplicarea lor universal efectiva, atat pe server cat si pe sub-forum.

3. Considerind Regulamentul curent, toate persoanele implicate vor avea ca succedare drepturile fundamentale ale jucatorului si a adminului precum si demnitatea sau valoarea persoanei, avand ca scop mentinerea integritatii structurale care sa favorizeze progresul social si imbunatatirea conditiilor de joc in cadrul unei libertati sustinute in mod echitabil de catre toate tertele presupuse.

4. Ignorarea sau dispretuirea regulamentului actual care revolta constiinta omenirii sau ce are ca deviz demersul inconstant spre obtinerea sau faurirea unui server lipsit de echitabilitate, fair-play sau drepturi, vor fi subminati catre un proces unde se vor proclama sanctiuni conform regulamentului curent.

5. Toti jucatorii sau adminii, indiferent de pozitia ierarhica, vor fi priviti ca fiind egali, fara nici o deosebire. Toti au dreptul la o protectie egala impotriva oricarei discriminari care ar viola prezentul regulament si impotriva oricarei provocari la o asemenea discriminare.

6. Orice persoana are dreptul in deplina egalitate de a fi audiata in mod echitabil si public de catre un proces independent si impartial disputat pe sub-forum, unde se va hotari fie asupra drepturilor si obligatiilor sale, fie asupra sanctiunii oricarei acuzari in materie de nerespectare a regulamentului ce au fost indreptate impotriva sa.

7. Orice persoana acuzata de comiterea unui act cu caracter de nerespectare a regulamentului are dreptul sa fie presupusa nevinovata pana cand vinovatia sa va fi stabilita in mod legitim si echitabil in cursul unui proces public disputat pe sub-forum, unde i-au fost asigurate toate garantiile necesare apararii sale.

8. Nimeni nu va fi acuzat pentru neglijarea sau omisiunea de la regulament din momentul in care acestea au fost comise fara prezentarea dovezii acuzatorului.

9. Orice om are dreptul la libertatea opiniilor si a exprimarii, acest drept incluzand libertatea de a avea opinii fara imixtiune din afara, precum si libertatea de a cauta, de a primi si de a raspindi informatii si idei prin orice mijloace atat obiective cat si subiective ce respecta regulamentul prezent.

10. Dreptul tuturor persoanelor de a fi egale in demnitate indiferent de statutul avut va fi obligatoriu. Acestea vor fi tratate cu respect si consideratie unde vor avea parte de posibilitatea in a participa la conditii de egalitate privind aspectul jocului, ideilor, principiilor, mentalitatii, eticii si atributiunilor.

REGULI ADMINISTRATIVE

Reguli Generale:


1. Adminii vor fi obligati sa respecte Regulamentul Jucatorilor.

2. Nu abuzati de admin / comenzile de admin.

3. Se vor respecta jucatorii si vor fi tratati cu atentie. Daca un jucator pune o intrebare sau anunta un suspect, i se va raspunde.

4. Adminii ce nu-si fac datoria vor fi sanctionati; activitatea include: raspunderea la Cereri Unban cu dovezi, votul la Cereri Admin / Slot, activitate generala pe forum / server.

5. Adminii nu vor avea Ban List, dar sunt obligati sa pastreze dovezile banurilor timp de 2 saptamani, in caz ca jucatorul va face Cerere Unban sau un (Co)Owner le va cere.

6. Adminii trebuie sa se intereseze de parola de la Admins Only si sa verifice sectiunea periodic. Scrieti !pass in chat ca sa aflati parola.

7. Adminii mai mici in grad nu vor cere explicatii de la gradele mai mari.

8. Daca un admin a plecat pe alt server, acesta nu mai are drept de reaplicare la accesul avut.

9. Toti adminii se vor respecta intre ei indiferent de grad.

10. Comenzile intre admini sunt strict interzise! Exceptia de la regula o fac adminii cu gradul Co-Owner sau mai mare. Daca suspectati un admin ca ar incalca regulile, faceti printscreen (sau demo) si prezentati dovada la sectiunea Admins Only.

11. Este interzisa imprumutarea sau folosirea unui acces unei alte persoane in afara celei pentru care a fost facut accesul.

12. Singurele persoane care pot posta la Cererile Unban si Reclamatii Admin sunt reclamatul (cel care a facut cererea), reclamantul (adminul caruia i se adreseaza cererea) si adminii cu grad Co-Owner sau mai mare (vedeti regulile de postare si modelul pentru fiecare sectiune).

13. Daca un jucator a facut Cerere de unban, adminul in cauza are 24 de ore sa vina cu o dovada, altfel va fi sanctionat.


Reguli pentru comenzi:

14. Jucatorii care nu isi indeplinesc obiectivul (punerea bombei, dezamorsarea ei sau salvarea ostaticilor) vor fi sanctionati dupa caz, cu slap sau slay, dar nu abuzati de aceste comenzi. Singura exceptie este atunci cand singur CT / T a ramas in viata impotriva minim 5 inamici, atunci nu este necesar slap / slay .

15. Comanda sm_slay se va face doar in cazul in care o echipa nu respecta obiectele hartii (punerea bombei, dezamorsarea ei sau salvarea ostaticilor) .

16. Jocul e FREE, deci adminii nu vor da slay / slap jucatorilor care fac rush, dar in limita bunului simt.

17. Nu se vor da banuri pe clasa de ip decat in cazuri exceptionale si numai in urma consultarii cu un Owner.

18. Jucatorii care fac reclamele in chat vor primi gag, nu ban. Daca acestia se reconecteaza pe server si continua sa faca spam, atunci li se va da ban 120 minute.

19. Pentru injuraturi sau limbaj neadecvat, adminii vor folosi "regula de 3 simpla": depinzand de gravitatea vorbelor, adminul trebuie intai sa il avertizeze sau sa dea gag 2-3 minute, apoi la a 2-a abatere primeste gag 4-6 minute, iar la a 3-a abatere primeste ban 30.

Reguli pentru votarea hartilor:

20. Votul pentru harti se va face in ultimile 5 minute ramase din timpul hartii, exceptie facandu-se daca pe server sunt mai putini de 16 jucatori.

21. Votul pentru harti se va da numai dupa consultarea celorlalti admini prezenti pe server.

22. Odata ce votul a fost stabilit si dat, nu aveti voie sa interveniti cu alt vot. Exceptia de la regula se face daca primul vot a fost dat gresit sau a esuat.

23. Votul trebuie sa contina minim 3 harti, desi numarul recomandat la vot pentru harti este 3.

Sistem penalizare:

La prima abatere, adminul primeste un simplu avertisment. Daca apoi, in termen de 14 zile are o alta greseala, acesta primeste suspend de la 3 la 7 zile, depinzand de gravitatea situatiei. Urmatorul pas este -1 grad sau remove, din nou, in functie de situatie, daca cele 14 zile nu trecusera. Avertismentele se pierd daca trec 14 zile si adminul a inteles greseala pe care a facut-o si si-a schimbat comportamenul / este constient de responsabilitea sa. Incurajam adminii sa aiba o atitudine corecta, dar prietenoasa.



Conducerea isi rezerva dreptul de a modifica regulamentul.
Cititi regulamentul periodic pentru a fi la curent cu modificarile facute!
Regulament actualizat in 30.11.2019.
 
Last edited by a moderator:
Status
Not open for further replies.

REGULAMENT | STAFF MEMBERS
Top