What's new
FIREON™ Community [F.O.C.] - Be friendly, light the fire!

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

ENTRYSOFT.RO

[IMPORTANT] Regulament general SUPORT IT

Status
Not open for further replies.

LEMAX

★ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆
Donator
Membru
Messages
142
Best answers
0
Reaction score
40
Points
70
Regulament general SUPORT IT

📍 Acesta este regulamentul general al sectiunii SUPORT IT care nu suprascrie regulile aflate in Regulamentul General al Forumului si care este aplicat tuturor user-ilor care urmeaza sa posteze in aceasta sectiune, inclusiv moderatorilor acestui proiect.
Nerespectarea acestui regulament cat si al celui general al forumului duce la sanctionarea user-ului in conformitate cu regulile impuse.

📍 Sectiunea
SUPORT IT este dedicata doar rezolvarii problemelor de natura hardware si software, prin urmare in aceasta sectiune NU se ofera suport pentru rezolvarea problemelor intalnite la serverele de Discord, TeamSpeak, CS:GO, CS 1.6 si MuOnline. Pentru astfel de probleme, cereti ajutor in sectiunea Suport & Resurse Servere, subsectiunea Suport Servere.

📍 Inainte de a posta o problema, rasfoiti topicul
Cerere Ajutor pentru a va asigura ca problema intalnita nu a mai fost postata, astfel reusind sa gasiti o rezolvare. In cerere de ajutor incercati sa explicati cat mai bine ce fel de problema intampinati, oferiti toate specificatiile existente si de preferat si rezolvarile pe care ati incercat sa le aplicati, astfel moderatorii sa stie cu cat mai multa exactitate cu ce tip de problema au de a face.
📍 Oferiti cat mai multa rabdare cereri si nu postati mesaje de genul: “ma ajuta si pe mine cineva??”, “se uita cineva la postul meu?”, s.a.m.d. Incalcarea acestei reguli duce la stergerea topicului si sanctionarea user-ului.
📍 Aveti dreptul de a posta un “
UP” o data la 48 de ore, DOAR in cazul in care cererea voastra nu are nici un raspuns in intervalul precizat. Cererile care nu primesc nici un raspuns timp de 3 zile, incluzand si acel “UP” care poate fi postat doar de catre user-ul care a creat cererea, sunt inchise pe motiv “Nerezolvat / Lipsa de interes”.
📍 Avem rugamintea ca dupa ce un moderator a raspuns cu o posibila rezolvare sa aplicati solutia respectiva si sa reveniti cu un raspuns cat mai repede pentru a putea sti daca ati reusit sa va rezolvati problema, altfel daca nu exista nici un raspuns din partea voastra dupa
24 de ore, cererea o sa fie inchisa pe motiv “Lipsa de interes”. Se intelege de la sine ca daca postati o cerere de ajutor, aveti nevoie si de o rezolvare, astfel, sunteti atenti si urmariti des cererea respectiva pentru a putea indentifica rezolvarea problemei. In cazuri exceptionale, daca cererea a fost inchisa puteti cere redeschiderea cereri unuia dintre moderatori sectiuni printr-un mesaje privat.
📍 Nerespectarea modelului pentru cerere cat si a altor obligatii care revin user-ului, duce la respingerea cereri si inchiderea topicului. Abaterile repetate de la aceasta regula duce la revocarea dreptului de a mai cere ajutor in cadrul sectiuni si la sanctionarea acestuia, in conformitate cu regulamentul general al forumului. Doar membri autorizati ai sectiuni au dreptul de a raspunde unei cereri de ajutor. In cazul in care un alt user al forumului considera ca are o rezolvare pentru o cerere sau a mai intampinat acea problema si a reusit sa o rezolve, poate posta rezolvarea DOAR cu acordul unuia dintre moderatori. Pentru a primi acest acord de a posta, trimite-ti un mesaj privat unui moderator, explicatii rezolvarea pentru problema respectiva, iar daca acesta considera ca este o rezolvare valida o sa va dea acordul, iar ABIA APOI aveti dreptul sa postati rezolvarea. Nerespectarea acestei reguli duce la sanctionearea user-ului cu warn, iar abaterile repetate duc la sanctionearea cu ban temporar pe forum.
📍 De asemenea, pentru a posta in sectiunea Tutoriale sau Programe utile aveti nevoie de aprobarea unui moderator inainte. La fel ca la acordul de a posta o rezolvare a unei cereri, cereti aprobarea printr-un mesaj privat, unde sunteti nevoiti sa lasati si tutorialul sau programul respectiv, pentru a putea aduce, daca e nevoie, unele modificari, inainte de al posta.
Solutionarile se fac doar in cadrul topicului respectiv si nu prin mesaj privat sau orice alta cale de comunicare(TS/Discord/Steam/etc.). Astfel putem ajuta indirect si alti utilizatori care pot sa intampine una dintre problemele postate.



STAFF-ul SUPORT IT isi rezerva dreptul a aduce oricand modificari asupra acestui regulament fara vreo instiintare in prelabil.
Aveti obligatia sa cititi si sa luati la cunostinta acest regulament de fiecare data cand doriti sa faceti un topic nou.
Cu respect,
Staff-ul
SUPORT IT @FIREON.RO
 
Status
Not open for further replies.

Iti dau reducere 1% la PC Garage
Top Bottom